Temps per escriure i crear

Les paraules no es poden tancar dins d'una gàbia. Volen soles.

Montserrat Roig

Les paraules són una forma d'acció, capaces d'estimular el canvi.

Ingrid Bengis

diumenge, 20 de maig del 2012

POEMA FUTURISTA

           Deixa'm                           estimar-te.
     Quin problema                  tens de que jo a
  tu t'estimi, si jo amb          lo meu amor per a tu
  no faig mal a ningú, ni tan sols ho penso. Si jo tan
    sols vull compartir amb tu la meva vida, tot el
       que tinc, poder entregar-te el més bonic
            dels meus somriures i amb tot un
                 seguit de les meves coses
                     més íntimes, plenar la
                       teva vida amb tants
                          somriures com
                               imaginar
                                 puguis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada