Temps per escriure i crear

Les paraules no es poden tancar dins d'una gàbia. Volen soles.

Montserrat Roig

Les paraules són una forma d'acció, capaces d'estimular el canvi.

Ingrid Bengis

dissabte, 19 de maig del 2012

Poema d'amor

AMOR SOLITARI

Miro al cel, i veig el teu rostre,
mentres camino t'imagino al meu costat,
espero que poguem gaudir junts del postre
simplement de la gent em sento aprtat.

Acaricio la teva pell de nenufar,
cap cosa em farà cambiar d'idea
durant el dia l'unic que faig és somiar,
en tu, amor en tu!, el meu sentiment ho expressa.

Cada instant que et veig és plaer
miro al cel i veig que fa goix,
dintre de la meva vida ets una intrussa.

És com voler i no poder
molta gent diría que estic boig,
m'he enamorat de la meva mussa.


David Girol 1r Bat A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada