Temps per escriure i crear

Les paraules no es poden tancar dins d'una gàbia. Volen soles.

Montserrat Roig

Les paraules són una forma d'acció, capaces d'estimular el canvi.

Ingrid Bengis

dissabte, 19 de maig del 2012

L'OLIVERA



L'OLIVERA


Un bon dia, anant de passeig
colar-me vaig, anar a un camp
tot de sobte em vaig parar, no sabia on tenia el cap
devant d’un poderós arbre, del qual m’en vaig fer esqueix.

Quan arribà la primavera, ahir
la llum dona contrast a la dura escorça
de la qual el peu cobert de molsa
ja creixen els fruits d’un país.

Quan arribà la tardor, demà
em trobo sol i pelat, sens companyia
quan arribà l’estiu, floreixo en harmonia.

Masses anys en peu, massa vaig tardar
lliscant-me la brisa fina, calorosa
   penso sempre en aquell arbre, aquella musa.





David Girol 1r Bat A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada