Temps per escriure i crear

Les paraules no es poden tancar dins d'una gàbia. Volen soles.

Montserrat Roig

Les paraules són una forma d'acció, capaces d'estimular el canvi.

Ingrid Bengis

diumenge, 20 de maig del 2012

poema jocs florals


PER A TÚ , PÀTRIA ESTIMADA


O pàtria estimada de mil encants
Gegant és el teu sól com  la teva certesa
entre vegetació i malesa,
vaig trobar un parell d’espants

Tot i això honro la teva bandera
orgullós estic de ser català
a la vegada de fer ballà,
tiraré a l’aire un símbol en honor de la meva pàtria, una pedra

De cor et puc dir pàtria estimada,
que no puc ser millor persona perquè tinc la millor pàtria
això doncs tan sols he de tria
per  tant et trio a tu , la meva pàtria , la mes valorada

Cridaré als quatre vents per tú
perquè el teu sól es un del millors
ja que en ells segurament podríem trobar ors
amb això l’únic que tinc que dir es que visc per tú.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada