Temps per escriure i crear

Les paraules no es poden tancar dins d'una gàbia. Volen soles.

Montserrat Roig

Les paraules són una forma d'acció, capaces d'estimular el canvi.

Ingrid Bengis

diumenge, 20 de maig del 2012

POEMA SURREALISTA


Sento com aranyetes que recorren el meu cos. La porta del meu nas s'obre als seus convidats. S'acosten els que no veuen a l'Orellanes.  Mmmm. Murmuren el meu nom? M’estic tornant boig. Ara en comptes de pessics sento pessigolles. De tant en tant la meva pell s'irrita i s'escalfa tant com si passessin de mi una planxa. Reuniu a la muntanya del meu avi. Exhortava als cretins dels meus padrins. ¡Deixar-me, canalles! Em lliguen a la cua d'una serp i per sobre l'adoren i se la mengen.  ¡¿Auxili!?  Tot s'ha tornat fosc de sobte. Una llum il · lumina el meu rostre cicatritzat i empastifat de la saliva del gat que va saltar de la meva teulada per avisar-me dolçament que tot va ser un somni.  Quina pudor fa!  Uhhh! Que fàstic. El gat no es va poder aguantar.
Aaaaah.  Ara me'n recordo de tot i que curiós...  Riiiiiiiiing. La sirena. Que avorrida avui la classe. Fins demà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada