Temps per escriure i crear

Les paraules no es poden tancar dins d'una gàbia. Volen soles.

Montserrat Roig

Les paraules són una forma d'acció, capaces d'estimular el canvi.

Ingrid Bengis

dimarts, 5 de juny del 2012


Poema Màrius Torres.

Per què no em tanques aquesta ferida,
no és just que hagi de patir així
ni tampoc que no m’expliquis el per què.
Crec que sempre he sigut honesta i sincera,
mai t’he dit les coses com no són,
llavors per què fas això al meu trencat cor?
Em diràs que no hi ha resposta
però la verita tés que això costa
perquè quan sents que no pots fer res
no t’imagines l’agonia que sents,
de preguntar-te a tu mateix; per què ets tan cruel?
Que t’ha fet aquesta pura i sana ànima,
si només ha pogut fer més que amarte,
i ara què?, ara només està foradada.
Tan sols em queda esperar i esperar,
a que algú la pugui conseguir arreglar
amb una altra ànima de veritat,
així podré descubrir la cara dolç de l’amor,
Perquè fins ara no ho he descobert jo!
Hola vida; només puc dir que torno per quedarme.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada